There are 3 categories and each school can only send one video for each category.
The three categories are: 1st and 2nd of ESO, 3rd and 4th of ESO and 1st and 2nd of Batxillerat.
Here you have all the information about it and about the prizes.
The FINAL PRODUCT must be a video-presentation.
Good luck and happy learning!
(information update 4/1/2018)
Dear all,
"Nosaltres posem 6 inputs com exemples per que n’escolliu 3, tot i això si en tinguessiu altres també servirien.
- Apart from the link that The Fonix has provided for you, here are some interesting TED conferences which you may like to listen to for inspiration. I have the feeling that if you really want to go for the prize you should take some action in your community: that is, identify and explain the problem and then do some Community Action Project. For example, educate the community, organize some clean-up day, collect signatures, etc.
(information update 4/1/2018)
Dear all,
I have written to one of the organisers to ask for more details since this is the first year that they are asking us to make a project. You can read below the most relevant infomation that she mentioned:
"Nosaltres posem 6 inputs com exemples per que n’escolliu 3, tot i això si en tinguessiu altres també servirien.
El video, de maxim 5 minuts, pot incloure els esrtudians explicant el powerpoint, pero tambe serveix qualsevol altra format (sense que surtin en veu en off, actuant, fent entrevista altres persones, amb un prezi, pdf, etc, aqui entra la originalitat tambe a part de detectar el problema de salut indicat en cada etapa.
Us posem unes indicacions tambe:
Heu de presentar un video de maxim 5 minuts, on , sobre un tema generic proposat per la UNESCO , enguany CLEAN AND HEALTHY PLANET (veure la rubrica de cada etapa), els alumnes hauran de
1)INPUT>
- identificar un problema relacionat amb el tema en el seu entorn (de col.legi, vivenda,carrer, barri, poble), creant debat.
2)PROCESS>
- organitzar-se en grups una vegada escollits els millor temes que tinguin més possibilitats i cercar i processar informacio al respecte sobre el possible problema /problemas detectats
3) OUTPUT>
- Que els equips decideixin quin es el millor format, sempre en presentació animada (que inclogui posters, videos, infograma, …etc.on surtin o no ells mateixos actuant, etc.) per explicar la possible solucio al problema que han trobat i donar una solucio presentada en forma audiovisual en forma de video en AVI o MP4, on plasmaran la seva solucio al problema detectat en un video de maxim de 5 minuts .El video amb la veu en off o amb ells com actors, sempre ha de ser en llengua anglesa.
- Presentar a la classe el seu projecte i solucio al problema i escollir entre tots els grups i professor quin será el projecte a enviar a la final
El centre seleccionarà un unic projecte d'un equip de cada categoria i enviarà el projecte en format vídeo AVI o MP4 amb un maxim de 2 megues de pes.
Els projectes es publicaran al canal de YouTube del Fonix."
1 comment:
Can you think of three adjectives to describe the two sisters from Bali?
Post a Comment